dissabte, 16 de maig del 2015

♫ No t'enyoro (Cançó d'amor desesperada) ♫ Els Pets

Aquesta cançó és per dir
que no et trobo gens en falta
i quan me'n vaig a dormir
amb la mà dreta ja em basta
que si tinc els ulls humits
és que hi tinc una lleganya
i si no surto de nit
és perquè vaig curt de pasta.
Els amics que compartim tots t´enganyen
sóc un home nou
mai he estat millor
i no saps quant m´estalvio en trucades.
No t´enyoro, nena.
Aquesta cançó és per dir
que si de res no en tinc ganes
no ets pas tu, sinó l´edat,
que als trenta anys això ja passa,
que l´anell que em vas donar
el guardo perquè el vull vendre
i la teva foto al llit
no he tingut pas temps de treure-la.
Els amics que compartim tots t´enganyen
sóc un home nou
mai he estat millor
i no saps quant m´estalvio en trucades.
No t´enyoro, nena.
Els amics que compartim tots t´enganyen
no estic deprimit
i si estic tan prim
és perquè ara em bec la llet descremada.
  
Grup Els Pets
Àlbum Brut natural
Any 1994

2 comentaris:

  1. Hola!
    No se com he anat a parar a aquesta web i de fet veig que està molt aturada però volia donar-te l'enhorabona per ser capaç d'expressar les emocions, és un fenòmen molt escàs en el gènere masculí i quelcom molt molt necessari.
    Espero que els últims anys hagin anat bé i independentment de que hagis trobat o no algú amb qui compartir camí, estiguis molt bé amb tu mateix, que al cap i a la fi és el que més importa ;)

    ResponElimina
  2. Gràcies Helena! L'he trobat. Però sí. El més important és estar bé amb un mateix. I després el demés bé rodat. Salut i gràcies pel comentari!

    ResponElimina