dissabte, 5 de juliol del 2014

Quan et trobes "La Ex" amb la seva parella actual

Si, així és, si vius a la mateixa ciutat, o ciutats properes, és molt probable que et trobis a "La ex" a partir d'ara "x" amb la seva parella actual a partir d'ara "maromo".

El dia que passa això, acostuma a ser una situació tensa, incòmode...

Ho va ser en el meu cas, per un cantó tenia curiositat per veure i conèixer el maromo, sempre es tendeix a comparar, a comparar-se, normalment i si no tens una autoestima molt ben posada, es millor no comparar..Al cap i a la fi sempre he sentit a dir que les comparacions són odioses... Bé, el que deia, que per un cantó vaig sentir curiositat i per l'altre una espècie de por. Potser algú sent ràbia de que x ja tingui maromo, però en el meu cas va ser tristesa, tristesa de saber que la persona que tant vaig estimar a pogut passar pàgina i canviar tot el que feia amb mi per fer-ho amb el maromo.

No es pot dir que trobar-se a x i el maromo sigui una gran cosa, però segur que se'n pot extreure alguna cosa positiva... A veure... deixeu-me pensar...

> Si, pots sentir-te content per x de que ha pogut refer la vida.
> Pots aprofitar que veus que x a refet la vida per millorar-te com a persona.. (El Antoni Bolinches em sembla que era deia que per enamorar, s'ha de millorar.)
> Pot servir  la trobada per acabar de passar pagina i veure més clar que x es el passat i anar a per totes a per Y.
> També et pot servir per donar-te els ànims i esperança de que es pot passar pàgina, ser completa i profundament feliç, més que anteriorment fins i tot.
> O pot servir com a oportunitat per aprendre a estar sol, per aprendre a estar bé amb un mateix... Tot passa per alguna cosa..

La vida tot sovint ens dóna a cada moment el que necessitem.. De tot es pot aprendre alguna cosa, i com diu el meu gran amic, hem vingut al món a aprendre.








2 comentaris:

  1. He trobat el teu blog per casualitat i m'ha fet molta gràcia perquè ben bé el podria haver escrit jo! M'hi sento molt identificat... salut i força!!!

    ResponElimina
  2. Gràcies Òscar pel teu comentari! :-) Segur que ja han canviat moltes coses des que t'hi senties identificat! Tota la força del món!

    ResponElimina